torsdag 23 december 2010

Strålande!

Helvetesskit så JÄVLA skönt med julhelg! Herregud, vad jag ska svulla i julmat och choklad, vad jag ska öppna julklappar och se ögonen tindra på lilla dottern då hon får sina efterlängtade skidor, sin tågbana, sina pärlor, filmer, pysselgrejer m.m av snälla jultomten. Fy fan, vad jag är värd det här. Ni anar inte vad jag har framför mig sen. Ett år av total förvandling. Jag ska tamejfan äta så jäla mkt gravad lax att det kommer ut genom örona på mig och strunta i alla tankar som har cirkulerat tidigare jular!... För det här, det är sista julen som jävligt tjock! Å då ska den nyttjas. 
2011 kommer att bli super. Jag har fått världens bästa julklapp.


& Merry Christmas to you all!

Ps. Funderar starkt på att nyårslöftet ska bli "utöka ordförrådet och svär inte så förbannat mkt!"








 

2 kommentarer:

  1. Jag känner precis likadant! Sista julen som tjockis - here I come 2011! Kram!

    SvaraRadera
  2. Japp, så man får "passa på", medans man fortf har vanan inne att svulla! Haha. Kram på dej!

    SvaraRadera