fredag 21 januari 2011

Bara lite köptvåg...

Herregeud, vad jag försummar denna blogg emellanåt.
Men jag har varken tid eller ro (och inte heller viljan) att blogga just nu. Skrivkramp, kan diagnosen vara möjligtvis.

Men jag lever. Oj, vad jag lever. 
Jobbar, sover, äter, bajsar. Ungefär så. Ja just ja, och kramas naturligtvis!

Shoppat har jag oxå gjort, trots att jag har köpförbud denna månad. (Men nu har jag gått från kläder till inredning istället. Igår köpte vi en ny soffa, och idag blev det köksprylar).
Som t.ex denna söta brödkorg från Hemtex och matchande kökshandukar. Jag kunde inte motstå den. Den stod där och skrek: "Lindaaa, Lindaaa, KÖP mig!"
Jag tittade mig runt och ingen annan verkade heta Linda så tjaa... Vad gör man?
Jag tänker: Färska frallor, sommarmorgon, marmelad, getingar. Den hör hemma hos oss.




Nej, nu ska jag fortsätta med livet som pågår på nedervåningen. Som ni märker har jag inget speciellt att berätta, så lika bra att jag håller tyst.
Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Hahaha, känner igen det där. "Den bara ROPADE på mig, jag bara MÅÅÅÅÅÅSTE köpa den" =P

    SvaraRadera