måndag 17 januari 2011

Förbannat.

Godmorgon!
...Eller vänta! GOD morgon? Helvetes jävla förbannade söderlänningswannabe´s som inte kan köra bil!
Satansskitshelvetesjävlarförbannadesatansfan!
Sådär ja. 
Imorse trodde jag att jag hamnat i helvetet. Dvs. Södra Sverige under under pågående snöväder.
Observera att jag INTE kallar vår vinter för snöoväder utan bara ett vanligt...Snöväder.
Bilister som med 110% måste vara antingen på genomresa eller inflyttade från våra sydliga delar av landet, för som dom kör... Så kör inte en tvättäkta norrlänning!
Observera att jag inte gillar sörlänningar som försöker sig på att köra bil lika bra som vi här uppe.
Observera även att jag inte har ett endaste dugg ironi med i denna text. Å när du ändå är på gång så observera att jag lever! Fastän jag befann mig ute på vägarna tidigt i morse tillsammans med dessa obotliga idioter till dåliga förare.

Men nu är det snöröjt och fint och jag älskar norrland mer än allt annat.
TACK Skellefteå kommun för att ni hade plogat in min bil såhär på morgonkvisten, tack, tack, tack. Ni är ena riktiga pärlor. 
 

2 kommentarer:

  1. Å ändå hade du tatt hela burken med positivitet! HUr lyckas du? Eller var det kanske innan?? =P

    SvaraRadera
  2. Jo, allt det där hände givetvis innan! Kände att jag behövde en rejäl dos sen. ;-)

    SvaraRadera