tisdag 18 januari 2011

Jag inte bara ler, jag skrattar!

Jamen hello!

Idag är en MKT bättre dag.

1) Jag vaknade i min egen säng (dom tre senaste dagarna har jag ju vaknat i jobbets mjukis säng)
2) Lilltjompan var på ett strålande humör för att hon skulle få åka på förskolan!
3) Vi får nytt schema på jobbet till veckan *Tacktacktack*
4) Jag har fått operationsdatum! (Som jag har väntat!)
5) Ikväll är det både Handboll & Ishockey på tv.

Haha, sista punkten behöver en förklaring. Jag är ingen som helst sportnörd MEN jag brinner självklart för Skellefteå och tycker handbollen kan va "kul" att kika på då det går så bra för Sverige. (Ok, det KAN ha att göra med att P anser att ett VM ska bestå av sporten i fråga, cola eller annat gott drickbart OCH tilltugg, typ chips!). Det är ju förjevvla gott, och jag ska väl passa på för den 11 februari börjar jag flytet.

Jag är så glaaad idaaag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar