söndag 30 januari 2011

Hairballs?

Nä men se på faan, jag lever.
Dock har vi haft en riktigt trevlig helg, förutom en del dispyter om vad som ska prioriteras när man ska sälja ett hus, i Ö-vik. Vi har röjt (inte festat alltså) och städat samt hunnit träffa 2 kära familjemedlemmar under en middag igår. Jag tror nog att jag kan ha ätit VÄRLDENS godaste pizza med riktigt fluffig pizzadeg och supersupersupergod tomatmarinerad kyckling. Herregud, vilken chock för mina smaklökar som levt på Bullens pilsnerkorv och kiwi dom senaste 5 måltiderna.

Nu känner jag mig dock väldigt illamående och kommer inte att snegla på en Bullens Pilsnerkorvburk dom första 6 månaderna. Inte heller Kiwi som jag förätit mig på (jag vet inte ens om jag gillade kiwi från första början!?).
Man kan lixom summera helgen med att säga att jag ser fram emot  flytet inför operationen ( A LOT!) samt att jag nog aldrig kommer att bli sjuk igen i hela mitt liv. Tack vare dessa miljontals små "hårbollar".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar