torsdag 27 januari 2011

Nytt jobb

Åh, torsdag är en trevlig dag trots att jag har en huvudvärk som troligtvis självaste satan har gett mig.
Min chef ringde och erbjöd mig nya arbetsuppgifter (eller fler arbetsuppgifter), vilket jag bara ÄLSKADE!
Tacktacktacktacktack!
"Vi" har tydligen ett nytt kontor i stan som ska inredas och vem fick då förfrågan om att göra allt detta? Jo, moi.
Jag tänker... Rymd, ljus, härliga färger och business. Till veckan ska jag sätta igång att planera, tänkte jag.
Fick även förfrågan om att ta över en del administrativa uppgifter och självklart vill jag det. En merit för framtida jobbsökande samt en puff och knuff i sidan och en rolig grej helt enkelt. Jag är en fixare. Jag kommer inte att göra nån besviken, ty jag är nog bäst.
Haha. Men, "Det är sanninga", som min pappa brukar säga.


Förresten, har ni sett ngot ljuvligare än detta;

Babyrosa! Jag dööör. (Jag vet, jag är ingen metaltjej innerst inne. Jag är en fjant). ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar