tisdag 11 januari 2011

Tunnbrödsbageriet, min favorit!

I "grannsamhället" finns ett bageri som funnits ALWAYS (som jag vill minnas) och idag hade jag vägarna förbi så jag kilade in och köpte 5 påsar "Halvtjockkaka" som är mjukt bröd (för er som inte vet kan man jämföra det med bröd man bakar i bagarstugan, mjukkaka, och för er stadsråttor som inte vet hur det brödet smakar heller så säger jag bara...SYND!) och huuuur gott som helst. 
Det finns även en variant av hårdbröd som är huuur gott som helst. 

Det mjuka brödet ska intagas lätt "skrämd" i micron, med mycket smör och ost. Mumma! Hårdbrödet med mkt smör & gärna kaviar. (Mitt förslag alltså).
Behöver jag säga vad mitt kvällsfika ska bestå av? Kalorier!








3 kommentarer:

  1. Aaaamen guuuud så gott!
    Kan man få beställa ett gäng mjukisar när ni kommer? SNÄLLLLLLLLAAAAAAAA!!!!!!!! :-)

    Kraaaaam,
    Lovisa

    SvaraRadera
  2. Joho! det går jättebra! Självklart =)

    SvaraRadera