måndag 10 januari 2011

Wallpapers for all...

Blir inspirerad, så in i norden, av inredningsmagasin just nu. Jag vill, som ni redan VET, göra om ÖVERALLT.
Ta vårt kök t.ex. 
Vita väggar, vita vitvaror, vit köksinredning. Svart golv, svart/grå köksbänkar och svart plexiglas (istället för kakel, ni vet).
Jag skulle vilja byta ut det svarta under plexit´och tapetsera randigt där. Jag tänker... Färg (IGEN!). Sen skulle jag vilja tapetsera väggarna i en fräschare vit kulör.
Här har jag hittat några tapeter som skulle bli snygga under vårat plexi.









Eller varför inte nån av dessa:






Dom kostar ju "bara" 499:-/rullen...  Iof lär vi väl kanske bara behöva 1 eller 2 rullar, men Rusta känns ända som att det funkar. Där hittade jag denna läckerbit;



Jag tror allvarligt att den skulle vara snygg. I en eller två månader...

Vad jag dock undrar är, Hur kommer det sig att innehavaren av denna tapet OCH kökstol inte ser att rött verkligen skär sig till denna förskräckligt blommiga, rosa, gröna...Och ja, Gud vet vad, tapet? Help...

2 kommentarer:

  1. Å den översta till vänster!!! Så härlig och glad. Skulle kunna tänka mig den som gardiner i vårt kök. Nästan som små godisar!

    SvaraRadera