söndag 2 januari 2011

Twilight

Jag har heeela tiden sagt att jag inte ska se dom där onaturliga sagorna. Men se, det fick jag då jävlart äta upp då självaste chefen laddade hem alla 3.
Så ikväll har jag knaprat alvedon och sörplat te och tittat på första filmen och vad ska jag säga....
Nä jag säger inget så har jag inget sagt. (hoppas jag får se andra filmen snart)
Faaaan.

Föressten, nån som har nåt bra förslag på någon himla bra serie? Vi har kollat igenom alla slags maffiaserier typ Sopranos och Gudfadern (visserligen filmer det sistnämnda) och även Prison break (mumsfilibaba) m.m
Att kolla serier är total avslappning och en timmes flykt från verkligheten varje kväll. Mucho bra.

Skulle göra en tidig kväll men det gick som vanligt åt helvete.
Men gonatt ändå.

Published with Blogger-droid v1.6.5

5 kommentarer:

  1. HOHO, Twilightfilmerna är underbara! =)
    Se Avatar också om du inte redan gjort det.

    Serier som är grymma:

    True Blood
    The Vampires Diary
    Sons Of Anarchy
    V
    Flash Forward
    Dollhouse

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Men Avatar, där går min gräns ;)

    SvaraRadera
  3. Du kommer älska Avatar. Vad har du att förlora på att se den? =)

    SvaraRadera
  4. Jag är så Ofantasy så man kan bli :) Men P vill se den, så jag ska ge den en chans ;-)) Återkommer med rapport om den,

    SvaraRadera