söndag 2 januari 2011

Energikatastrof!

Jag är fan inte i form. Vet inte om det är min depression som börjar få grepp igen eller om jag har nåt skit i kroppen som ligger och lurar och inte riktigt bryter ut. Eller om det är båda?
Jag skulle ha jobbat ett extra pass ikväll men fick byta bort det som tur är. Jag är inte alls på topp för att åka och va social.
Detn känns inte alls som om jag har grepp om min s.k sjukdom just nu. Väldigt svajigt humör... Energi lika med noll... Orkar inte hålla kontakt med mina vänner... Aaa, frustrerande. För jag vet att kompistid gör susen för mitt humör.

Ni vet att jag älskar er även fast jag är världens sämsta på höra av mig.
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. Welcome to my world! Hopps du hittar nån slags energidepå som vänder alltihopa snabbt. Kram på sig

    SvaraRadera