lördag 1 januari 2011

2010


Funderade på hur jag skulle summera 2010 & kom inte fram till nåt vettigt alls.
Därför har jag snott den här listan, rakt av, av Z. Tackarrr! ;-)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag "gick in i väggen". Fick bra hjälp när allt var som jävligast, men bestämde mig för att kasta pillerburken, satsa på egenvård, egentid och kärlek. Tog dagen som den kom, lärde mig hantera min stress (lite bättre, men inte fullt ut), mina känslor, mitt JAG,  bad om  en remiss ang. GBP, fick det, blev godkänd osv.

Har du några nyårslöften?

Börja röka och sluta träna? Tamejfan, att jag var en lugnare & bättre människa då jag rökte. Men jag vet inte... Har inte bestämt mig än! ;-) 
Har inga som helst nyårslöften förutom det att jag ska gå ner i vikt. Och det är ju ganska oundvikligt med tanke på att jag kommer att genomgå en GBP i början av året. (Om jag nu inte hör till dom 2% som inte går ner ett kg trots omfattande ingrepp).

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

2-3 st. Dock väntar jag på den vackraste vinterbebisen 2011 som Lollo snart ska "klämma" ut.

Vilka länder besökte du?

Int´nåt. Hade biljetter till Irland i början av maj. Blev dock avbokat eftersom det var "nån" vulkan som var arg...

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
6 Maj; 7 timmar i stolen på The Skulls i Ö-vik (Lär minnas det eftersom det var dan innan min födelsedag)
12 November; Bedömningssamtal på Ersta sjukhus, då jag blev godkänd för en GBP. FY FAN vad skönt!

Vad var din största framgång 2010?

Kunde återigen börja jobba, efter en massa "hemmatid", fick en tjänst som PA på ett superställe.

Största misstaget?
Låta kritik bryta ner mig och inte kunna hantera det på rätt sätt.

Bästa köpet?
Nya tv;n, min nya mobil. Älskar min Xperia X10 Mini PRO!  
Vad spenderade du mest pengar på?
Inredning/tekniska prylar.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, naturligtvis. Bl.a då Lolloloppan berättade om sin bäääs i magen.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Tjaa....Eftersom jag är en riktig sucker på Idol 2010 så varför inte..."Like a prayer"...Med Jay såklart.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare. Mkt. Men det finns förklaringar.

Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit hand om mig själv bättre. Umgåtts med mina vänner.

Favoritprogram på TV

Så Mycket Bättre, Idol, Hollywoodfruar, Efterlyst och Sveriges mest tragiska dockusåpa " Bonde söker fru".

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Åt glass, tror jag! Var förkyld, var öm i armen efter 7 timmar i stolen, var i Ö-vik och P "råkade" låsa in bilnycklarna i vår bil som hade världens mest irriterade larm då vi fick krypa genom backluckan för att fiska åt oss nycklarna (den var öppen). Jojo. Kl 16 mitt i rusningstrafik, tillsammans med hans bror som inte är Guds bästa barn "Hej farbror Polisen, här står vi".... Haha.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

MJUK! ;-) Mkt leggings, mkt tunikor, mkt mörka färger, mkt palestinasjalar, mkt Uggs. På med löshår, av med löshår, försökte nog hitta min stil igen som försvann för nåt år sen. Dock är jag sjukt onöjd fortf. men allt eftersom kilona försvinner efter min op, lär jag väl hitta tillbaka.

Den bästa nya personen du träffade?

Jag vet faktist inte. Konstig fråga. Antar att jag träffade många nya personer, men inga som etsat sig fast i mitt huvud på nåt sätt. TROR JAG?

3 kommentarer:

  1. Nej Linda!!!!!! Du får inte börja röka!!! Börja med något annat istället. Typ kaffe, halstabletter, läppstift, dricka vatten, äta mörk choklad.....whatever. Bara du inte börjar röka!

    SvaraRadera
  2. Lugn Lisa. Jag satsar på ett läppstift istället. ;)

    SvaraRadera
  3. Puh! Läppstift a la Maria Montazami blir perfekt tror jag.

    SvaraRadera