torsdag 30 december 2010

Happy New Year, tamejfan!

Det här med nyårsafton.
Så överreklamerat. Kanske det är en social grej, en grej där man ska få glänsa över vem som kan köpa dyrast nyårsraketer eller det finaste bubblet, eller vem som har snålat vid julbordet så att hon ska komma i nyårsblåsan. Men jag vet inte...
Hade jag för sådär 4,5 år sen suttit utan planer inför nyåret kvällen innan så hade det varit katastrooof.
Nu känner jag bara... Fy fan vad skönt.

Jag ser fram emot mina mjukbrallor, pippilotter i håré, glajerna och en god jevvla brakmiddag.
Jag ska fira in nyåret tillsammans med dom som betyder mest och jag ska skåla i billig jevvla cider vid 12-slaget och njuta av lugnet. Sen ska jag vakna utan bakishuvud på nyårsdagen, göra världens godaste frukost till dom jag älskar och ta med dom till en pulkbacke. Jag ska även ha ett leende på läpparna under hela kvällen, för jag vet att 2011 kommer att bli mitt år.

Så, Gott Nytt År!

Peace & Love till er alla.

2 kommentarer: