lördag 12 februari 2011

Lill-Anna.

Gokväll!

Blev ett stadsbesök idag, för att att få mig att fokusera på annat än mat. Jag har en världsbäst mamma som har ett hjärta av guld!
Vi tog med oss Lilltjompan på bio och såg "Anna och långa farbrorn" som hon tyckte var hur roligt som helst. Hon börjar bli en rutinerad biobesökare nu, lillsessan min.
Ja, och så blev det givetvis lite shopping. "Lördagsgodis" som jag kallade det.
Hittade en hel del bra på Åhlens, som ex. miniflaskor med shampoo, balsam, duschcreme och bodylotion- Bra att ha när jag reser till Sthlm.
Ett nytt puder från Max Faktor var på tiden att jag inhandlade, mitt kraschade i handfatet för nån vecka sen så jag har använt löspuder sen dess och det är väl inte min egentliga favorit. Lilltjompan fick sig en bok, ny mössa och givetvis det heliga lördagsgodiset.

Jag var sugen på ett par nya gardiner till tv-rummet, men kunde inte riktigt bestämma mig om jag skulle köpa lila, turkosa eller gammelrosa??



Nämen, nu har jag blarrat tillräckligt och mitt nya te väntar på mig.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar