lördag 26 februari 2011

Livet på postop/IVA

Kan ju inte säga att jag fått alltför mycket sömn inatt. Antingen var det en förvirrad gubbe som hördes eller så pep något konstant.
Nåja, får slumra idag istället. Å idag ska jag få besök. Det ser jag fram emot.

Är fortfarande oförskämt pigg. Lite öm i magen men dom proppar i mig tabletter så kan egentligen inte klaga. Har fått rena kläder eftersom vi inte får använda våra egna på IVA.
Blir kvar på IVA hela inskrivningstiden eftersom det är fullt på avdelningen. Men det gör inget, vi har så mycket uppassning och tv just bredvid sängarna så vi har det bra.

Saknar min dotter och sambo men nu vet jag ju att jag kommer hem till dom. Värsta ångesten är borta.
Nu ska vi dricka te. Med mjölk! ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

  1. Roligt att allt går bra för dig och att du mår bra efter operationen, lycka till med ditt nya liv!!
    /cflores (viktop)

    SvaraRadera