måndag 21 februari 2011

Lugnande medel

Ni vet, när ett par leggings börjar vara för stora lixom, då har man gått ner i vikt. Jag känner mig mkt smalare om en del kroppsdelar, men vågen visar fortf. bara minus 4-5 kg. Ska mäta mig ikväll tänkte jag, så får vi se om jag bara inbillar mig?
Nog om det.

Jag har en skittrist blogg. Eller hur? Bara en massa viktprat och operationstankar. Men jag kan inte vara roligare än så just nu. Har börjat få en hel del dödsångest, hemska tankar och sådana där känslor. Jag börjar bli nervös. Riktigt jävla nervös.
Jag försöker att tänka att om 1 vecka är jag snart hemma igen. Nyop:ad och levandes.
En sak är iallafall säker och det är att jag kommer att kräva lugnande direkt jag kommer in på avdelningen på fredag. A LOT of lugnande. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar