onsdag 9 februari 2011

No mercy.

Idag borde jag göra en massa saker. EN MASSA saker alltså.
Jag borde ringa Ersta och säga att jag inte vill ha agraffer för jag tror jag är allergisk, jag borde ringa Patienthotellet och fråga när jag kan checka in, jag borde se över kommande veckas mat för dom 2 som fortfarande äter i vår familj då, jag borde börja laga soppor som jag ska äta efter operationen, jag borde förbereda mig mentalt på att Nu Jävlar Startar Vi, jag borde städa, jag borde gå en promenad och rensa tankarna, jag borde sova nån timme för jobbnatten var rätt krävande, jag bordet ta kontakt med vänner som jag försummat osv.
Men jag orkar inte.

Istället har jag gjort en fantastisk smörgåstårta på morgon, jag har ätit 3 kaloridrypande tekakor med ost, jag har suckat över att Alpin-jävla-VM nu är igång och jag aldrigfårsenåtannatidethärhusetpåfleraveckornu, jag har gormat lite över att jagaldrigfårsenåtannatidethärhusetpåfleraveckornu, jag har stampat i trappen på väg upp till övervåningen då jag inte fick nåt medhåll från en Alpin-Jävla-VM-Intresserad sambo.

Och snart ska jag in i duschen för att piffa till mig (lite) inför kvällens födelsedagskalas.

Håhå jaja, vilken onsdag.

2 kommentarer:

  1. Ringer du och frågar Ersta hotell kommer de att svara att du får checka in kl. 14. Jag och sambon kom upp till Sthlm innan 12 och gick dit för att chansa. Det gick bra att checka in då så gå dit och kolla om du kommer tidigare, skönt att inte behöva ha resväskan med sig när man träffar narkosläkaren och de andra. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. TACK! <3

    Jag ringde dom igår och det var som du skriver att man får checka in vid 14. Jag ska va hos narkosen 13,30 så jag ska kolla om jag får checka in då. Blir ju super =)

    SvaraRadera