torsdag 10 februari 2011

It´s a party in my tummy...

Bye Bye, fett- Hello beach 2012! (Har ett brett tidsperspektiv).

Nu står shakerna uppradade fint och prydligt i köksskåpet och bara väntar på mig.
Jag har ätit "min sista måltid" och valde...PIZZA! Min dumma nöt.
Jag tycker inte ens om pizza speciellt mkt. Men det var nåt som hade etsat sig fast i mitt huvud och vad göra åt det då? En Calzone fick äran att mätta min mage och framkalla äckelkänslor.

Har även lagt in en beställning på Modifasts nya smak "chokladpudding". Dom säger att den smakar exakt likt den riktiga chokladpuddingen. Så OM den gör det så kommer DET att bli min överlevnad.
Ty jag är chokladpuddingsmonstret nr 1.
Synd bara att man inte får ha grädde till. Haha.

2 kommentarer:

  1. HEJA HEJA!!! Lycka till nu, och när och om du bara vill ge upp så hör av dig så är jag pepp-supporter! =)

    SvaraRadera