söndag 6 mars 2011

Bra läsning

Var uppe vid sju imorse med pigg Freja. Det känns ungefär som om vi har gjort alla dagens aktiviteter på 3 timmar, så nu sinar min energi.
Förkylda sambon kom nyss upp och då viker jag av mot sovrummet för en tantlur, som Helena kallar det. (Om jag minns rätt).

Har en otroligt spännande bok på gång. Påbörjade den på sjukhuset. Sen var mamma på bokrean medan jag låg på operation och så, så jag har ännu en spännande bok att läsa när "Askungar" är klar. Nämligen Leif GWs senaste.
Han är en skön figur och en superduktig författare så det ska bli kul.
Skönt med bra läsning nu när jag inte känner mig riktigt på topp. Men det blir bättre och bättre. Lär mig snabbt hur och vad jag mår bra av.
Tror att sommaren kommer bli den bästa på länge.

Idag är jag 4 kilo från mitt första delmål. Hej bara!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar