söndag 6 mars 2011

Hej!

Det blev en stadsresa tillsammans med min mamma och en glad, livlig Freja - Som är ett riktigt modelejon (redan!) och älskar kläder.
Nya blommor fick oxå följa med hem. Jag fick vårkänslor och ville lägga pengarna på något annat än kläder så jag piffar upp hemmet istället.

Barnens hus fick oxå ett besök och där spanade jag in en ny bilstol till Freja. En Britax som verkar jättebra. Det blir ett köp.

Nu Bolli och sen söndagsslapp. Några avsnitt av The Walking Dead innan.. Just det, veckofinal i BB!
Published with Blogger-droid v1.6.5

4 kommentarer:

  1. Gu vad du är söt Linda!!!

    SvaraRadera
  2. Hihi, Tack lisa! Men jag skulle mest visa hur himla sliten jag är. Men komplimanger tas tacksamt emot :D

    SvaraRadera
  3. Ohhh..viken fin bild....du är jättesöt..vännen,
    kram kram / Johanna.H.

    SvaraRadera