tisdag 8 mars 2011

Schemalagda dagar

Jag har ingen energi. Men vad kan man förvänta sig då man lever på fil och div. liknande fettsnåla produkter hela dagarna?
Såhär ser mina dagar ut för tillfället:


Kl 7 - Vaknar, fixar med dotra inför förskolan
Kl 8 - Patrik skjutsar till förskola, jag äter min "frukost"
Kl 10 - Jag äter "mellis"
Kl 12 - Jag äter "lunch"
Kl 14 - Jag äter "mellis"
Kl 16 - (Här ska jag egentligen äta ett till mellis, men jag får inte i mig det så jag hinkar vatten)
Kl 17 - "Middag"
Kl 18- Kvällsmys framför Bolli med dotra, givetvis.
Kl 19 - Kvällsbestyr, gonattsaga osv. (För dotra alltså!...Skulle nog behövas för mig med...)
Kl 19,30 - "Mellis"
Kl 21 -  Ev."Mellis" (Om jag inte somnat)

Yihaaa! Fast jag vet att det bara är en tidsperiod. Det blir bättre. Men jag är så otroligt less på... Fil! Å sånt.
Det sjuka är att jag borde verkligen komma mig ut, men jag sitter fast. Sitter fast på baken.
Så snälla, vänner, jag försummar inte er med vilja. Jag är bara inte Linda än.

Nehe? Näe, jag är verkligen inte mig själv. Bölade som en tok till "En unge i minuten", bölar till BB, bölar till Frejas humor, charm, framsteg och trots (fast då bölar jag i smyg). Förstå, min kropp skriker efter protein. FAST FÖDA. Skitsamma om det är puré, det är ju riktigt lyx hur som helst.
Har funderat ut vad min första måltid ska bli och det blir.. Tadaaa! Hemmagjort potatismos och ungsbakad lax med rom & dillsås. Ni anar inte, NI ANAR INTE...Så gott det kommer bli.
(Just nu har jag bara mat i huvudet).

...Och så hejar vi på Skellefteå ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar