lördag 16 april 2011

Detta är så kul!

Igår kände jag mig jävligt smal då jag vaknade. Bara sådär, ni vet. Man upptäcker att ett visst ben känns mer än vad det kändes igår och jag bestämde mig för att väga mig (trots att jag egentligen inte vill väga mig så tätt, för jag hade ju vägdag förra veckan då den visade minus 2 kg). Men jävlar i hoppet, jag hade gått ner två till kilon. PÅ EN VECKA.
Inte konstigt att jag kände mig otroligt fit och slimmad.
*Fniss*


Ett stort + just nu är att min hy har blivit helt fantastisk. Jag gissar att alla gifter har gått ur kroppen och det har stabiliserats sig. För jag märker en radikal skillnad mot då jag åt destruktivt och var "bakis" varje morgon. Då ploppade det upp oinbjudna finnar här och där rätt ofta, och vad jag än använde mig av för rengöringsmedel så funkade det inte.
På tal om detta så testade jag LCHF för ett år sen ungefär, och jädrar så dålig hy jag fick. På tok för fet mat för att passa mig. Så nu när jag äter min egen diet, innehållandes minimalt socker och minimalt fett, mår jag toppen.

Lite sol på detta så kommer jag att vara kalas.

2 kommentarer:

  1. Jag fortsätter att hejja!!! Du är så fantastisk! Det är helt otroligt vad du gör det bra.

    SvaraRadera