söndag 17 april 2011

Kalaskul

Idag har vi varit och träffat (nästan) hela klanen J, eftersom min kusse blivit "gubbstrutt" för ett par dagar sen och nu befinner sig på andra sidan strecket om 40.

Det är så fantastiskt att jag kan äta en bit tårta utan vare sig dåligt samvete eller dålig mage, det är så fantastiskt då jag träffar människor som jag inte träffat på ett par veckor och dom säger "Oj, du har verkligen blivit smal!" (Nu är jag ju inte smal precis, men jag fattar hur dom menar). Det är även så himla fantastiskt att ha en sån underbar familj J som jag har. Vänliga själar, barn som leker med varandra trots åldersskillnad, planer smids, minnen pratas, ja ni vet. Jag blir så lycklig.

Sen blev det gomiddag hos mina föräldrar. Hela dagen har gått i matens tecken, men tänk så himla trevligt!

Dagens stora + är naturligtvis all den "gratis" motion man nu får då det vankas cykelturer för en väldigt snabb Freja (raska promenader för undertecknad), och även att flåset får sig en omgång när gräsmattan ska krattas, altanen oljas, utemöbler rengöras. Ja, osv. Förträffligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar