söndag 8 maj 2011

Efterlysning!

Jag söker en butik i Skellefteå som säljer smyckesdelar! Ex, pärlor, hängen.
Alternativt söker jag en bra och välsorterad webshop med fri frakt som säljer smyckesdelar.

Det jag letar efter är billiga ex, vaxade glaspärlor i färgerna; Svart, vitt, rött, rosa och gult.
Gult är viktigast, eftersom det verkar vara ordentligt med torka på den fronten hos div. smyckesdelsförsäljare.
Letar även efter coola hängen, ex. stora stenar i svart eller döskallar i svart och annat häftigt.

Tipsa mig! 

Behöver ha mina delar i slutet av denna vecka. Har nämligen fått en utmärkt idé.
Ni ska få se.

4 kommentarer:

  1. http://www.pagoni.se/

    SvaraRadera
  2. Tack du anonyma tipsare. Vi beställer ofta från Pagoni då våra kunder vill ha pärlor i sina smycken, men tyvärr har inte Pagoni gula pärlor (alltså GULA!) som är väldigt viktigt i det jag ska knåpa ihop.

    SvaraRadera
  3. Synd du inte bloggade om detta då jag var i turkiet, vi hade en pärlaffär strax bredvid vårt hotell med typ MASSOR av allt. Inte det du ville höra iofs. haha =P

    / Helena

    SvaraRadera
  4. Hahahaha! fan, dålig tajming av mig!!

    SvaraRadera