lördag 7 maj 2011

Såklart...

... Det ska va ballonger när det är födelsedag! Rosa...
Bakom den rosa ballongen döljer sig min fantastiska men bildskygga sambo.

Har haft en fin dag med min kärleksfulla familj. Fått jättefina presenter och god mat.
Till veckan ska jag äntligen shoppa, för mina födelsedagspengar. Har väntat på födelsedagen för nu är det fullt tillåtet att köpa kläder igen (enligt mig själv).
Jippie!

Magen är glad trots både tårta och kakor idag. Är det födelsedag så är det. Fick även present av vågen i morse. Minus 1,5 kilo på två dagar. Träning är medicinen!
Jag älskar mitt nya liv.

Liten är fortfarande jätteförkyld. Jätte, alltså. Ont i örat och hostar massor. Vaknade inatt av att hon kräktes av hostan. Stackars.
Dock ingen feber idag. Men är det inte bättre på måndag får det bli farbror doktorn. Kanske lite medicin mot nån elak bacill som inte vill lämna den lilla späda kroppen.
Det som dock oroar mig är att hon sen i tisdags gått ner 4 hekto. Nästan ett halv kilo.
Det är mycket på hennes lilla 13 kg och 3 år.

Nog om det. Hon ler iallafall. Det värmer mammahjärtat. Jag har världens finaste lilla tuffa tjej. Och naturligtvis världens bästa man oxå.

Som sagt, älskar livet!
Tack för idag, alla ni som firat mig.
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det lät! Hoppas att du kan hitta en massa snygga kläder nu. Trist att lillan blivit så dålig. Det är så jobbigt när de är sjuka. Jag är så lycklig och tacksam över att Folke varit frisk ett bra tag nu. Törs nästan inte ha honom på förskolan mera för jag vill inte att han ska dra på sig något denna sista vecka.
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Det brukar ju vara så att när man har pengar och måste hitta nya kläder, då hittar man inget! :)

    SvaraRadera