lördag 28 maj 2011

En kall lördag...

... Som idag passar det ju bra att göra stan och inta en provhytt för att inte heller denna gång inse den enorma förvandling jag gjort. Istället irriterade jag mig på att inga kläder passade och att dom är sydda som tält. Kanske om jag nångång skulle lära mig att ta prova kläder i rätt storlek? Men, det får bli en helt annan dag.
Jag fick dock med mig en cerise tröja hem (fin!) och lite böcker, godis och givetvis Freja-kläder. Tösen går på gult och turkost i sommar. Helt rätt.
Nu ligger jag på soffan hos "mormor på höga berget". Lite sliten efter nattjobb plus 6 timmar på schtaan, som vi säger.
Grillat med favorittillbehör står på menyn. Jättegott!

Bjuder på en bild på världens finaste F från idag.
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar