tisdag 31 maj 2011

Jag är kär!


...I denna underbara parfym, som jag fick hem i brevlådan förra veckan. Kan inte sluta lukta på mina handleder.
Mkt lovely, måste jag säga. Bruno Banani har alltid varit kingen på pafymer. 

Kan ju hända att jag hittat rätt parfym för min personlighet:

Produktbeskrivning

Bruno Banani Made For Woman Edt fångar den coola självkänslan och vampiga kvinnan på ett humoristiskt sätt. En doft för den heta, tempramentfulla och livliga kvinnan som inte tar sig själv på för storta allvar. Doften är en blommig fruktig doft med en lekfull och charmig karaktär. Saftiga bär och lätta blomdofter blandat med marina noter och doften av te.

TOPPNOT
Te och björnbär

MELLANNOT
Iris, viol, persika och röda vinbär

BASNOT
Hallon, amber och marina noter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar