fredag 24 juni 2011

-30 kilo och....

... Trevlig midsommar på er allihopa!

Hur firar ni? Vad gör ni? Dansar ni små grodorna? Kör fiskdamm med spännande sommarpaket? Äter sill 12 timmar i sträck? Trängs i husvagnen bland ungar och mygg? Kollar tv & äter godis?

Själv firar jag med familj och släkt. Hur mysigt som helst. Morgondagen kommer att spenderas i en stuga tillsammans med ett par goda vänner. Helt magiskt med andra ord.

Just ja, nu har jag sprängt 30 kilos gränsen. DET är oxå helt helt HELT magiskt. 

3 kommentarer:

  1. Midsommar är en sån där helg som vi sällan firar egentligen. Just idag var vi hos mannens familj/släkt och åt grillmiddag (...sill och silltårta oxå...) och sedan åkte jag hem, sov 2 timmar och for till jobbet för att vara vaken resten av natten. Tur att jag är gift, hade inte haft en chans att drömma om min blivande i natt ;)
    Gla' midsommar!

    SvaraRadera
  2. Låter mysigt!! Vi hade somvanligt sillunch uppe vid lilla tjärnen och sedan grill på kvällen hos grannarna. Helt lagom och perfekt för alla inblandade.

    Och fasen vad du kämpar på bra. 30 kr är ju sjukt mycket. Jag är väldigt glad för din skull att allt går så fantastiskt bra. Du förtjänar verkligen att få må gott. KRAAM!

    SvaraRadera
  3. Lagomt är bäst :)
    Jag är inte heller nån fanatisk midsommarfirare. Jag jobbade några timmar på dagen och firande sen med familj och släkt. Mysfaktor.

    Men tack Lisa! Du värmer alltid mitt hjärta.


    KRAM!

    SvaraRadera