söndag 26 juni 2011

Mysigt värre.

Efter en MYSIG helg då vi haft barnvakt i både litet och stort format (Kusinbarnet sov över hos F i torsdags och det är så LÄTT med 2 barn då dom leker så bra ihop & sen fick F sova över hos mormor & morfar från fre-sön då vi var bjudna till Frida & Lars stuga igår) så tog vi en båttur idag. Freja har länge tjatat om en båt (och även sambon), för mig har det som kvittat men efter dagarna i Ö-vik så var dom 2 familjemedlemmarna mer båtbitna än vanligt så jag fick väl ge med mig.


F var supertrött idag (inte så konstigt) så förutom att flänga runt halva Skell och göra båtaffär så har vi mest tagit det lungt. Cyklat, städa bombnedslaget i hennes rum, tvättat och laddat för några arbetsdagar.
På fredag har jag turen att arbeta kväll/natt då min klient ska på Stadsfesten. Jippie! Bättre avslutning än så kan det inte bli, för veckan efter det har jag semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar