måndag 6 juni 2011

Mina ö-vänner

Åhh, jag måste bara blogga av mig lite.
Ikväll har vi tillverkat 2 fina smycken som ska levereras till Borgholm, på Öland, imorgon. Fick sådana minnen nu när jag sitter och skriver brevet till denna återkommande och trevliga kund.

Jag har ju bott på Öland i hela 6 år (eller var det sju?). Trivdes som fisken i vattnet med både miljön, som är så totalt olik norrland givetvis men ändå, och människorna omkring mig. Bodde i trakterna kring Borgholm, samt en sväng inne i B-holm, som ni bara MÅSTE besöka.


Har många goa vänner kvar där och funderar ofta på att åka dit på en semestertripp. Men var plats har sin tid och den tiden kommer säkert såsmåningom.
Saknar er, allihopa.

2 kommentarer:

  1. (Förtydligar lite gilla o ogilla) Gillar att du bodde på Öland så jag lärde känna dig, ogillar att du flyttade, gillar att du bloggar så man får veta lite av vad du gör, ogillar hmm nja inget mer för tillfället ;-). Är ju annars barnsligt förtjust i att ogilla, är väl rebellen inom mig antar jag, annars ska det ju bara gillas och skrivas hjärtan hela tiden haha

    SvaraRadera
  2. Jag gillar oxå att jag bodde på öland och lärde känna dej ju =)
    Håller med dig, hjärtan är fjomperier! ;))))

    SvaraRadera