torsdag 9 juni 2011

Pepparkaka

Jag är så lat idag så det blir bara ett "HEJ" från mig och några få rader.
Kökssoffan är såld & hämtad. Äntligen. Nu måste vi skaffa oss ett stort, fint matbord.
Jag har börjat gilla Björk som material igen. Någon ek-människa har jag aldrig varit, men björk var jag inne på för ett par år sen. Fräscht och ljust men inte vitt. Freja har ett jättesnyggt stort skrivbord i sitt rum som är i just björk. Blev som sugen.

Men f.ö har jag mest legat i en solstol idag och lyssnat på musik, kollat in mannen (Min alldeles egen Kinnaman-look alike) som har snickrat på lekstugan och byggt insektsfönster till huset. Nu har vi svalt inomhus trots 30-gradig kvällssol.
Brun är jag oxå. I like.

Imorgon är ännu en lat dag att vänta. Vad har ni för planer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar