måndag 13 juni 2011

Vem ska jag tro på, tro på, tro på?

Yr.no brukar jag alltid kolla vädret på. Men dom visar minsann inte att det ska vara kalasväder ikväll. Dock gillar jag inte riktigt deras väder för morgondagen heller, så därför kollade jag på klart.se och dom visade ungefär samma väder som yr.no.
SMHI visar dom dock att vi ska få rätt hyfsat väder imorgon, störst solchanser är nämligen i norra norrland för morgondagen.
DOCK skriver SMHI att vi i norr ska få sämre väder (regn) till helgen och dom övriga sajterna som jag nämnt visar att vi ska få kalasväder och 22 grader varmt (perfekta grader, enligt mig).
Säger som Di leva;

"Vem ska jag tro på
Tro på
Tro på när
Tro på när allt är såhär?"

Jag imponeras över dom som verkligen KAN tyda molnen. Det är häftigt. Kanske nåt att börja intressera sig för? Kan ju inte vara så himla svårt? Menar, hur många olika moln kan det finnas...............................?


2 kommentarer:

  1. Jag tror på den som har det väder som passar mig bäst, sen blir jag råförbannad om det inte stämmer! hahaha

    SvaraRadera
  2. Jag är nog som du! :) Blir riktigt pissed då det inte stämmer. Hahahahahahaha!

    SvaraRadera