torsdag 7 juli 2011

Den där Ernst

Brukar inte kolla på slemmot men såhär på sommaren finns det inte många alternativ på tv, så vi fastnade på 4an framför Ernst.
Han kan tydligen allt verkar det som och jag höll på bli lite imponerad när han tog fram svetsen. Fast när det visade sig att han inte alls behärskade svetsning, fast han trodde det, så sjönk imponeringsgraden hastigt. Han kan tydligen allt den där Ernst. Utom att svetsa.

Och vad jag med detta vill ha sagt vet jag inte riktigt. Kanske bara att jag vill dissa sommartv jävligt mycket.
Published with Blogger-droid v1.6.9

3 kommentarer:

  1. Hehe! Ja kan väl hålla med dig. Fast måste motvilligt erkänna att jag gillar Ernst på något vis. Han är så härligt annorlunda o avslappnad på nåt vis.

    SvaraRadera
  2. Han är ju en tomte, Ronny!!!!!

    SvaraRadera
  3. Gillar tomtar ;))

    SvaraRadera