tisdag 26 juli 2011

Hej!

Har haft lite bloggtorka. Har ju inte befunnit mig på hemmaplan förrän igår, och inte alls haft energi/ork/inspiration och allt vad det nu krävs för att blogga.

Hade en supervecka som inneboende hos min finaste vän Frida. Vinkväll, Trästocksfestival, fika på stan, frukost i Bonnstan varvat med mitt jobb. Perfekt kombination. Hade en riktig latvecka men vågen visade -2 kg ändå. Helt otroligt vad det går undan just nu.
Hemma i verkligheten igår igen och det var HELT underbart att få krama och mysa med min Freja igen. God damn it, vad jag saknat henne!!!! Mammahjärtat höll på koka över av ångest den sista dagen.

Ikväll väntar suring (=surströmming för er som inte förstår norrlänska) och det blir smarrigt as hell.

Lugn & ro med andra ord, det är medicinen för lite halvdeprimerade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar