onsdag 17 augusti 2011

Love, love, love

Och när vi ändå är inne på musik; Petters "Kärleksaffär". Underrrrbaaaaarrrrr! Inte för att jag är så mkt för sån där musik, men hans texter är....Mmmmm! Och jag är ju en textmänniska. En tänkare, pratare och mindre god lyssnare. Men damn it, jag är fantastisk för det.

Nu ska jag smälla i lite svartfärg i håret. Hittade ETT grått hårstrå igår och fick panik. Hallå, grå vid 25...? Eller, vad det nu är. Tja, man blir inte äldre än vad man gör sig.
(Klicka på rosa länken)

2 kommentarer:

  1. Känner igen mig i din beskrivning av dig själv... men det där med grått hår kan väl ändå inte vara möjligt?? Fast kanske är helt normalt hos alla stora tänkare, se på Einstein ;))

    SvaraRadera
  2. Exakt, det var ju just det jag syftade på! ;))))

    SvaraRadera