fredag 19 augusti 2011

Jippie, nu blir det bröllop!

Äntligen, äntligen, äntligen får jag skvallra. Känner ett stort behov av det men det ska bli så himla roligt. Ser verkligen fram emot Januari då det stora skall ske, kommer bli helt perfekt. Min finaste Frida och hennes Lars ska bli äkta makar. det är så fantastiskt romantiskt. Jag har fått äran att vara en av brudtärnorna och jag fick äran tidigt i våras att följa med och prova ut en brudklänning. Vi har åkt över land och rike... Nej, men ok, över nästan hela norrlan då´rå, för att hitta DEN klänningen och tillslut fann hon drömmen. Jag känner mig superhedrad för detta uppdrag.
Superhedrad.

Och NEJ, jag blir inte sugen på att gå fram till altaret nu när alla förberedelser är igång. Been there, done that. Never again. Men det är mysigt när andra utsätter sig för det. :-) Skulle jag, mot all förmodan, mot ALL förmodan, någonsin utsätta mig för denna handling igen så skulle detta ske mkt, mkt hemligt i en stad som Las Vegas och blivande maken som en mkt snygg Elvis. *Fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar