tisdag 30 augusti 2011

När Frida kastar ut vågen....

Hon har länge hotat med det, min fina Frida. Att hon ska kasta ut vågen från mitt hem och knäcka den i småbitar, använda fjädrarna i sin Saab och visarna skulle hon stoppa upp i nåns rumpa. Nej, få se. Vågen har inga visare den är ju digital och det där sistnämnda har hon inte alls sagt. Men ut ska den tydligen, vågskrället.
Iof så är det bra MEN nu har jag inte vägt mig på en hel vecka (Hurra!) med risk för att jag ska ha gått upp efter senaste veckans svullande.  Men hey, jag mår så jävla bra ändå. Så jävla bra.

Fast ok, jag ska erkänna IGEN att jag verkligen lagt till med en störning. Vad det är för störning vette tusan, men nåt inom matsvängen är det. Fanatiskt tränande och fanatisk koll på maten (förutom senaste veckan.......). Jag vill gärna bli en sund brutta i en sund kropp med ett sunt tänkande. Men jag tappade bort det på vägen hit.
Hur hittar jag hem igen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar