lördag 1 oktober 2011

Vad som står högst på önskelistan....

0 gradigt ute. Det hade alltså i princip kunnat snöa i natt. Men det gjorde det inte. Jag kommer att vakna en morgon och få panik över att jag inte ännu köpt någon vinterjacka. Detta stora, megastora, problem för mig som innebär en massa ångest. Man blir ju så himla ENORM i en vinterjacka. Har provat några gobitar som ligger kring 6000:-, men vem f-a-a-a-n köper en jacka för 6000? (Jag hade kunnat göra det. Fast har en klok sambo som sätter stopp för mina alldeles för dyra inköp). Dessa jackor var rena drömmen. Luftiga, fluffiga, lagom tjocka och såklart skitsnygga.
Men.... Näe, 6000.... (Fan, fan fan).

Vad jag mer VILL ha (måste ha!) är John Gallianos parfym Parlez-Moi d'Amour. Ligger kring en 400:- Jag får snart besökförbud på Kicks och Åhlens, så ofta som jag går dit och snålsprutar på mig denna underbara läckerhet. Kan inte sluta lukta... 

Ni som har ett gott hjärta och känner barmhärtighet över mina behov, ni vet var jag finns. ;-)

1 kommentar:

  1. Haha du är ju shopping-galen :), dessutom tror jag du hallucinerar är ju 18 grader ute ;)... men man lever ju bara en gång osv så bara bränn på :)))

    SvaraRadera