måndag 14 november 2011

Måndagslyx

Visst är det väl så, gott folk, att vi våndas och tycker illa om denna första dag på veckan? Jag tycker vi alla borde införa lite mer måndagslyx i våra liv.
Min dag har bestått av enbart trevliga saker. En besiktigad bil med 3 2:or (missförstå mig inte, det var inte min bil. Det känns alltid uppfriskande att åka till bilprovningen. Dom är så trevliga där), en god lunch ute, hjärtlig vänskap, stora kramar från Freja vid dagishämtning, en supermysig middag (fläskfilé och potatisgratäng!) med levande ljus i hela huset och sist men inte minst: halvsova till Bolibompa med finaste Lilla hjärtat.

Vidare blir det INGEN tvätt, INGEN städ, INGET tråkigt alls. Ska spela PS2 och se några avsnitt av True blood. Ta en mumsig kopp te, nån apelsin och ett långt bad innan jag lägger mig i en renbäddad säng.

Idag mår jag bra. Ni borde testa måndagslyx. Vilken trivsam start på veckan.
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar