söndag 13 november 2011

Hurra!

...För alla underbara fäder runt omkring! Hoppas ni får en fantastisk dag med mkt kärlek.

Har aldrig varit nån jättefirare av vare sig födelsedagar, jul, mors dag/ fars dag och liknanade jippon. Men allt eftersom lilltjompan i huset blir större, ju viktigare blir det att uppmärksamma dessa dagar (hon vill ju fira och kalasa och ge bort små presenter som hon knåpat ihop med 200 kilo lim, 3 paljetter, några gammal tidningsutklipp och snören. Hur charmigt som helst.)
Så idag ska vi fira pappan i huset med hela 3 paket (och ett hemmagjort), go-frunch (alltid på söndagarna då han går ut och börjar natten på jobbet kl 20), tända ljus i hela huset och kramar. Sen åker vi vidare för att fira min underbara pappa med en fars dags-middag (vilken jag har tiggt mig till) och umgås med fina familjen. 

Btw, nu börjar vintern komma. Minusgrader i 3 dagar, en svinkall bil där motorvärmaren gått sönder (God Damn It!) och jag har invigt mina täckbyxor! I just love it... Snart hoppar vi ner till minus 30 grader och näsan fryser ihop när man andas igenom den. Det är kärlek.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar