fredag 26 november 2010

En olycka kommer sällan ensam

Jo, nu ska ni få höra vänner & anonyma, på väg till dagis så började min bil hosta...Och hosta...Och hosta. Kollar på bensinmätaren. I botten. Silly meeee! Glömde tanka igår och nu stod jag mitt ute i ödemarken, 3 km åt vardera håll till varje by, och frös mitt ass av mig. Shit, så jevvla klantigt.
Iallafall så har jag en mor som har ett hjärta av guld och som bor nära dagis, så hon åkte dit och hämtade hem lilltjompan...Som tjatade och tjatade och tjatade om att åka till morfar! 

......Så nu har vi nyss lämnat henne där, och just nu håller jag på fixa tacos, lite myspys å sprakelirier i brasan så jag blir varm igen. Sen inväntar vi JAY (P inväntar Linnea, han är nog hemligt kär i henne?)! Oh yes, vad vi väntar...
Imorgon drar jag & P till Ö-vik för att kolla till vårt hus där, träffa lite syskon och mysa (intensivt, eftersom vi åker hem dan efter).

4 kommentarer:

  1. Min karl tycker att Jay e hetare än va jag tycker. Är det nåt fel då? hahaha

    Har ni hus i övik? tokigt! =)

    SvaraRadera
  2. Nää, din karl e fullt normal. ;-) jay är het som faaan. :-) jupp, vi samlar på hus. Haha. Andra samlar på frimärken. Nä, men vi bodde där till förra året så vi har kvar vårt hus där. Karln är övikare :-)

    SvaraRadera
  3. Smart om man vill ha nånstans att åka och bo bara för att få miljöombyte. Annars ja..hyra ut? haha
    Åfan, övikare! Det e rätt bra folk de tror jag minsann! =)

    SvaraRadera
  4. Jo, ska väl hyra ut det kanske. Men vi är så fäst vid det ännu. Mmm, dom är ett mycket bra folk! ;-) ja, förutom i hockey då.

    SvaraRadera