lördag 4 december 2010

Fettigt värre.

Dag 4
"Det här åt jag idag"

Ja, alltså- Om jag ljuger så ser versionen ut såhär; En tallrik gröt till frukost, 2 hårda mackor  och en kopp te.
Lunch; hemlagat potatismos, hemmagjorda köttbullar och sallad.

MEN sanning är ej vacker. 
Vaknade vid sju på jobbet och stressade i mig gårdagens middag (som jag ej åt för vi åt kebab på jobbet istället). Dvs. En Baguette med ishavsfyllning (Ni ser, bara där är det ajjabajja).
Sen åt jag en väldigt sen och riktigt kaloririk lunch vid 13-tiden i form av veckans rester fläskfilé och pasta (såsen gjord på äkta grädde...).
Jag tror inte jag kommer att få i mig nåt mer idag, förutom kvällens godispåse- Eftersom jag nu ska stressa mig iväg på en mkt trevlig visning av våra smycken.

Men jag antar att detta inte är nån bantningsdagbok utan bara ett par simpla informationsrader av en ganska så fantasilös kvinna, just nu ;) Så ni behöver inte ens slå mig på fingrarna. Daaah!

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar