torsdag 2 december 2010

Mina föräldrar.

Jag kommer inte att hinna blogga imorgon eftersom jag har fullt upp hela dan med bl.a Lilltjompans första besök hos tandläkaren, helghandling, shopping inför lördagens visning samt kvällsjobb- Så jag går händelserna i förväg på denna månadslista som jag påbörjat och skriver redan nu om dag nummer 3. 

"Mina föräldrar"

Jag har 1 stycke mamma som har ett hjärta av renaste guld (Jag veet, det är henne jag ärvt mitt ifrån!). Hon ställer alltid upp, hon är snäll, rolig, generös, vacker och cool. Hon är min vän. Det är henne jag har vid min sida under mina resor ner till Sthlm både inför och på självaste operationsdagen. Jag kan inte tänka mig någon som passar bättre än henne. 

Sen har jag även 1 stycke pappa. Min pappa är världens bästa pappa (Ja, bortsett från att jag alltid säger att Lilltjompan har världens bästa pappa, men ni hajar!). Pappa kom till Sverige när han var sisådär 5,6,år nåt och min uppväxt har verkligen präglats av att söka rätt på mitt ursprung. Pappa är som mamma.Ställer alltid upp och har ett hjärta av renaste guld. Pappa är rolig och jag älskar hans humor. Han är hårt arbetande inom byggsvängen plus att han sköter all skog och mark som vår familj äger häromkring. Köra traktor, klyva ved, fixa, laga, dona- Han har för många järn i elden och jag önskar att han kunde ta det lite lugnare.

Jag har haft världens bästa uppväxt och har världens bästa föräldrar som jag älskar enormt mkt.
Å vad passar inte bättre än att skriva om detta ämne just idag? För idag firar dom 32 årig bröllopsdag. Det ni!

2 kommentarer: