torsdag 2 december 2010

Love, love, love....

Dag nummer 2 på månadsslistan.
"Min första kärlek".

Åh, min första kärlek. Han heter Marcus och bodde granne med oss. Dessvärre var det väl inte så himlans besvarat från hans sida. Jag skickade bokmärken till honom, ni vet sånna som ser ut som hjärtan som man kan skriva namn i, där jag skrev "Linda + Marcus", men dom spolade han tydligen ner i toaletten, frågade chans (skickade kompis naturligtvis, för inte vågade man göra det själv inte) men fick blankt nej.
Dock blev det inte nån större hjärtesorg då jag dan efter kärade ner mig i nån av N K O T B´s medlemmar. Jag tror faktiskt jag gick hela bandet runt innan jag insåg att det nog inte skulle bli jag och nån av dessa.
Tack å lov! För hur hade det sett ut idag... Jag å en avdankad smörig popstar i ett stort hus i L.A, paraplydrinkar vaaarje dag vid vår gigantiska pool och röda mattan på alla premiärer runt om i stan. Nä fy bubblan. Vem vill leva ett SÅNT liv..! (Men byt ut den avdankade popstjärnan mot Jay, så räcker jag nog upp en hand). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar