fredag 18 mars 2011

Food

Jag känner att jag inte är den mest najsaste människan att umgås med just nu.
Eftersom mitt matintag är så minimalt så får jag en sån ruskigt dålig andedräkt och smak i munnen.
T.o.m vattnet smakar skunk, tycker jag.
Det hjälper att suga på halstabletter och tugga tuggummi. Toy & Läkerol, heter mina nya bästisar.

Veckans mat har mest bestått av typ... Skinka. Kalvsylta. Köttfärsås. Blodpudding. Ja, och så potatismos och grönt (oranget och mörkgrönt rättare sagt).
Men ikväll ska jag lyxa till det med tacogratäng. Det kommer bli ett riktigt, riktigt haleluja moment.
Ni har väl uppmärksammat att all min mat ska vara mixad/mosad/puréad. Men det gör mig inte, det är gott ändå.
Blodpuddingen igår (Men jag veeeet, men jag råkar älska blodpudding!) tuggade jag dock. Tuggade, tuggade, tuggade. Det funkade bara fint.
En gnutta fantasi så ordnar sig det mesta :)

Har inte vägt mig på över en vecka. Kommer inte att göra det heller. Jag följer Helenas råd och slänger ut vågen för ett tag. Inte för att jag inte går ner (för det gör jag! Känns på kläderna), utan bara för att man blir så jävla manisk samt att jag ser att dettta smittar av sig på min 3-åriga dotter, och det, det vill jag absolut inte att det ska göra. Hemska tanke!

Nej, nu ska jag skriva en handlingslapp. Lätt att man missar rätt mkt när man har en hjärna som är i brist på både kolhydrater och protein. (Å fett!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar