fredag 1 juli 2011

Bye Bye matlust

Kan bero på värmen. Kan även bero på att jag inte känner någon hunger ALLS. Mättnad kommer som ett brev på posten så fort jag fått i mig mina få dl som jag ska.
Får tvinga i mig en tallrik med fil och flingor på morgon, får tvinga mig att äta lunch, får tvinga mig att få i mig mellis. Middag går ändå lite bättre. Vi äter oftast sen middag, och kvällsmellis blir oxå väldigt sent för mig. Men dom 2 sistnämnda målen är ändå godkända.
Kan även berätta att det blir väldigt mkt fil, krämer, kalla soppor och en å annan hårdmacka med nåt fett pålägg (måste ju få fettet nånstans ifrån...). Ägg är en storfavorit med lite kaviar. Salt m a o.

Jag gillar inte alls högsommarjävlatryckandeskitvärmen som är nu. Jag är lätt en 20-22 människa. Inte 30-32. Jag mår illa.
Vågar jag ens nämna här att jag saknar vintern?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar