lördag 17 september 2011

Dumping-light

Pekfingret skulle jag ge mig själv. Borde. Måste. Jag dumpade igår igen. Äter alldeles för sällan, för fort, för onyttigt. Hade en dumping-light som det så fint heter. Inte så märkvärdigt, men svettades som en gris och fick hjärtklappning ca. 1 timme efter en riktig festmåltid (grädde, glass, maränger...Ja, ni hör ju! Fastän jag inte äter några stora mängder så räcker det för att min kropp nu ska säga åt mig. Vilket iof är TOPPEN! Jag behöver det.).

Lagom till att jag skulle åka iväg till nattjobbet så släppte det och jag kunde ta mig ut på vägen. Men shit, vad slut jag var hela natten. Hade behövt stanna hemma, men alltså- Man ringer inte 1 timme innan man börjar för att säga "Hej, jag har haft en dumping-light så jag kan inte komma". Asså, folk skulle ju verkligen tro att jag är coccobello, för dom har ingen insikt i vad detta betyder för oss GBP-op:ade.

Nu hoppas jag att jag inte ska behöva blogga om några dumpingar på mkt, mkt länge. I morgon är en ny dag och då ska jag satsa på protein och vatten. Sötsaker är inte ens gott (!) men lik förbannat ska man smaka. (För att det är HELG...!)Men först ska jag jobba ett till nattpass, vilket kommer att gå hur jävla bra som helst. Jag är peppad.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar